Powered By Blogger

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

Χρησμοί των γηπέδων : Εξυπηρέτηση στους κουμπάρους, οι αλήθειες του Βάτσλικ, ο Αλμέιδα, ο Σούντγκρεν και ο νέος Ρότσα.......

 

 


-   Μπορεί να έκανε κάποιες φάσεις η Εθνική και να έχασε κάποιες κλασικές ευκαιρίες αλλά γενικά δεν ήταν καλή….. σαν εξυπηρέτηση στους κουμπάρους μου έφερνε το παιχνίδι…. γυρίζαμε άσκοπα τη μπάλα….. όχι πως οι Κύπριοι έκαναν τίποτα καλύτερο…. είχαν 3 φάσεις σα μισά του 1ου ημιχρόνου, βρήκαν ένα γκολ και εκεί σχόλασαν…. από εκεί και πέρα δεν έκαναν τίποτα άλλο στο ματς…. γενικά το παιχνίδι δε βλεπόταν…. Και ακυρώθηκε και το γκολ του Φούντα στο τέλος…. γιατί άλλος παίκτης ήταν οφσάιντ και ο διαιτητής έκρινε ότι επηρέαζε τη φάση….. τελικά μόνο εκείνο το γκολ στην Τουμπα το 2018 ήταν κανονικό….

 

-   Αυτός ο Βάτσλικ μπορεί να χάλασε τη μόστρα του Κριστιάνο χθες…. και να τον έστειλε στον πλαστικό να του φτιάξει τη μύτη….. αλλά γενικά τα λέει ωραία και φαίνεται να «βλέπει» μπάλα….. «Συνολικά 27 παίκτες ήρθαν στην ομάδα στη μεταγραφική περίοδο. Όταν είχαμε μετρηθεί σε επίπεδο ρόστερ πρόσφατα ήμασταν 45 άτομα. Και είναι να έρθουν δύο ακόμα παίκτες που δεν έχουν υπογράψει ακόμα συμβόλαιο»…..


   Ήταν κλεισμένοι οι Κασάμι – Πασχαλάκης αλλά ήρθε ο Μίτσελ…. και πώς να τους δεχθεί στην ομάδα ο Ισπανός όταν έχει 40 παίκτες?....και έχει 3 καλούς τερματοφύλακες αλλά και από 8αρια είναι υπερπλήρης…… Ξεσκαρτάρισμα θέλει το ρόστερ του Ολυμπιακού, όχι μεταγραφές…. και τον Κασάμι μπορεί να τον βολέψουν σε κάνα Άρη….. τον Πασχαλάκη τον βλέπω να κάνει σιγόντο στην Ειρήνη….

 

-   Δεν τη μελέτησα καλά τη συνέντευξη του Αλμέιδα μέχρι τώρα…. αλλά είπε μια μεγάλη ποδοσφαιρική αλήθεια που μου έκανε εντύπωση…. και μου έδειξε ότι ξέρει ποδόσφαιρο…. «….Στη Λατινική Αμερική παίκτες με περισσότερο τεχνική είναι αυτοί που τρέχουν λιγότερο. Μετά φτάνουν στην Ευρώπη και όταν πρέπει να κάνουν άμυνα πέφτουν. Γιατί να συμβαίνει αυτό; Γιατί να περιμένουν να πάνε σε άλλο μέρος; Ας το κάνουμε τουλάχιστον εμείς σωστά εδώ. Για να το τελειώσω αυτό το θέμα….»….

 


-   Ωραίες τακτικές στον Άρη…. λιμανίσιες…. θα τις πήραν από την 1η ομάδα του γκρουπ…. δείτε τι είπε ο Σούντγκρεν…. «Ενημέρωσα τον σύλλογο ότι πηγαίνουμε στο νοσοκομείο για να… ξεκινήσει. Δεν υπήρξαν προβλήματα από τον σύλλογο, απλώς μου ζήτησαν να τους ενημερώσω όταν το παιδί θα γεννιόταν. Την επόμενη μέρα από αυτή που είχαμε μπει, στις 5 το απόγευμα, η κοπέλα μου αναγκάστηκε να κάνει επείγουσα καισαρική τομή και υπήρξαν κάποιες επιπλοκές, αλλά όλα πήγαν καλά στο τέλος. Δύο ώρες αργότερα ενημέρωσα το κλαμπ ότι η κόρη μου γεννήθηκε. Τότε περιμένεις να ακούσεις "Συγχαρητήρια! Τώρα πάρε τον χρόνο που χρειάζεσαι". Αντ' αυτού ήταν "Συγχαρητήρια! Αύριο στις επτά η ώρα το αεροπλάνο φεύγει για Κρήτη. Πρέπει να παίξεις στον αγώνα". Ήμουν εντελώς μπερδεμένος και είπα ότι δεν μπορώ. Δεν έτρωγα και δεν έπινα σωστά πριν από έναν αγώνα γιατί ήμουν στο νοσοκομείο και το κορίτσι μου με χρειαζόταν. Ήταν ολομόναχη σε μια ξένη χώρα. Μετά ακούστηκαν θυμωμένοι από το κλαμπ. "Εντάξει, μείνε σπίτι". Δύο μέρες αργότερα έλαβα ένα e-mail ότι μου είχε επιβληθεί πρόστιμο 200.000 SEK επειδή δεν εμφανίστηκα στον αγώνα. Ο ατζέντης μου και εγώ το αμφισβητήσαμε και δικαιωθήκαμε, οπότε δεν χρειάστηκε να πληρώσω ποτέ. Εκεί (σσ. στη Μακάμπι Χάιφα) είναι ακριβώς το αντίθετο. Μου είχαν δώσει δύο εβδομάδες άδεια μετά τη γέννα. Απλώς δείχνει πόσο άσχημα μου φέρθηκαν. Ήξερα ότι θα με γαμ@@. Ήθελαν να με ξεφορτωθούν με κάθε κόστος»….. αυτά τα ωραία…. ο Σούντγκρεν έφυγε και παίζει σε όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ φέτος….. ο Άρης αλλάζει προπονητή και παίκτες κάθε τρίμηνο….


 

 

-   Πάμε να πούμε για έναν ακόμα Αργεντινό …..Ροντρίγκο Γκάρο….10αρι, 24 χρονών, γεννημένος το 1998, με ύψος 174 εκ…. αριστεροπόδαρος….. μπαλαδόρος, τεχνίτης, ντριμπλέρ….. γρήγορος με τη μπάλα στα πόδια, την οποία κουβαλάει στο γήπεδο και τρέχει κάθετα με αυτή ….βλέπει γήπεδο, έχει καλή μπαλιά με το αριστερό του πόδι αλλά και κάθετη πάσα στο χώρο…. δεν πέφτει εύκολα στα τζαρτζ…. και πατάει περιοχή και σκοράρει με το δυνατό του σουτ….. παίζει στην Ταγιέρες που φέτος έφτασε στους «8» του Λιμπερταδόρες….. τον απέκτησε τον περασμένο Γενάρη από τη συμπολίτισσα Ινστιτούτο Κόρντομπα για 300 χιλιάρικα…. πλέον η αξία του στο transfermarkt ανέρχεται στο 1,6 εκ ευρώ…. τον παρακολουθώ από τον περασμένο Απρίλιο…. Πιστεύω πως μπορεί να γίνει ο νέος Ρότσα…..


 

                                                                                                                              Sicario

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου